Dekarbonizace motoru

Dekarbonizace motoru vodíkem je ekologický a vysoce účinný proces čištění motoru zevnitř.

Směs kyslíku a plynného vodíku se přivádí do motoru přes sací potrubí. Vodík se přemění na páru, která se váže na karbonové usazeniny v motoru a rozkládá je na směs uhlovodíků. Ty z motoru unikají výfukem.

Dekarbonizace motoru

Proč je dnes karbon v motoru větším problémem než dříve?

Vodík je vedle elektřiny jednou z cest budoucnosti a globálním řešením udržitelnosti. Spalování fosilních paliv v osobních a nákladních automobilech, ale také v motocyklech, sekačkách na trávu a lodích způsobuje nežádoucí efekt: část paliva se při vysokých teplotách usazuje jako nečistoty na stěnách ventilů a válců. Tyto nečistoty vznikají již od nového automobilu. Po ujetí 50 000 km však začínají ovlivňovat emisní normy a časem i výkon a spotřebu motoru.

Hlavní výhody dekarbonizace motoru:

  • Snížení emisí CO2 až o 80 %
    Efektivnější spalování fosilních paliv vám nejen ušetří peníze, ale také pomůže zlepšit životní prostředí.
  • Snižuje kouřivost motoru
    Kouř z motoru je nejčastějším projevem znečištění motoru uhlíkem.
  • Prodlužuje životnost motoru
    Dekarbonizace sníží teplotu v motoru, a tím prodlouží jeho životnost.
  • Prodlužuje životnost DPF filtru až o 300 %
    Ucpaný filtr, stejně jako katalyzátor, může snížit výkon motoru.
  • Odstraňuje karbonové usazeniny v motoru
    Motor je vyčištěn od karbonových usazenin a nové se již netvoří.
  • Obnovuje výkon motoru
    Vyčištěním vstřikovačů, zapalovacích svíček, výfukového systému, katalyzátoru a EGR.
Tlak na dodržování emisních norem roste po celém světě, zejména však v Evropské unii, a je pravděpodobné, že v budoucnu budou normy ještě přísnější. V současné době je často nesplňují již 4 nebo 5 let staré automobily. Technologie dekarbonizace je relativně jednoduchým a levným řešením, jak snížit emise ze zaneseného motoru.

Proč si máte vybrat nás?

Naše zkušenosti potvrzují, že až 90 % vozů, které napoprvé neprojdou emisním testem, po naší dekarbonizační úpravě projde díky snížení emisí o 70/80, v některých extrémních případech až o 90 %.